Przedstawiamy partnerów

"Świetnie współpracowaliśmy z firmą Kraft"

"Świetnie współpracowaliśmy z firmą Kraft"
Wygasa
Olexandr Kaminski, dyrektor i właściciel firmy budowlanej "Asta Bud", opowiada o nowych standardach projektowania oddziałów "Nowej Poczty", szczegółach montażu paneli KRAFT WoodAcoustic oraz o preferencjach klientów dotyczących sufitów.

Olexandr, jak długo firma "Asta Bud" działa na rynku budowlanym na Ukrainie? Czym dokładnie się zajmujecie, jaka jest specjalizacja firmy?
Przede wszystkim chciałbym podkreślić, że nasza firma działa nie tylko na Ukrainie - jesteśmy również obecni na rynku europejskim. Ogólnie nasza firma została założona w 2015 roku. Nasza główna specjalizacja to prace budowlano-remontowe, choć w naszym portfolio znajdują się nawet obiekty budownictwa kapitalnego. W większości jednak zajmujemy się remontami, wykończeniem wnętrz i rekonstrukcją pomieszczeń.

Czy w waszym zespole są projektanci czy architekci? Sami proponujecie klientom projekty remontu?
Nie, nie mamy projektantów ani architektów. Przeprowadzamy remonty na podstawie gotowych rozwiązań dostarczonych przez klienta. Na przykład mamy wielu klientów sieciowych, którzy już mają własne opracowane rozwiązania i brandbooki. Na podstawie tych gotowych projektów przygotowujemy kosztorys i wykonujemy wszystkie niezbędne prace. Dzięki temu mamy jasne rozumienie zakresu prac, możemy wszystko zaplanować i wykonać w wyznaczonych terminach.

Czy pracujecie tylko z klientami sieciowymi?
Naszym priorytetem są kompleksowe prace remontowe. Ale jeśli mamy dostępne ekipy, możemy również wykonać prace fasadowe, ułożyć kostkę, stworzyć piękne wejście czy zorganizować rampę. Ogólnie możemy wykonywać różnorodne prace.

Z jakimi konkretnie klientami sieciowymi współpracujecie?
W ciągu ostatnich półtora roku współpracujemy z największym operatorem pocztowym na Ukrainie, "Nową Pocztą" - otworzyliśmy już ponad 30 nowych placówek. Najwięksi klienci, z którymi pracowaliśmy i nadal pracujemy, to krajowe sieci aptek "Dobrego Dnia", "Podorozhnyk", "Apteki Nyzkikh Tsіn", a także sklepy "Chervone ta Bileńka", lombardy "Blago" i inne.

Jak Pan sądzi, jakie są wasze mocne strony? Dlaczego klienci wybierają właśnie waszą firmę?
Naszą siłą jest podejście do pracy i do klienta. Staramy się w pełni zaspokoić wszystkie wymagania klienta, dotrzymać ustalonych terminów i zapewnić najwyższą jakość prac. Robimy nawet więcej, niż się od nas oczekuje. Na przykład możemy wziąć na siebie koszty czasowe lub wykonać pracę, do której trzeba by było zatrudnić zewnętrznych specjalistów. Klienci czują się komfortowo współpracując z nami, i ludzie doskonale to rozumieją.

Często pracujecie z sufitami podwieszanymi? 
Tak, mieliśmy do czynienia z podwieszanymi sufitami, ale głównie były to standardowe sufity typu Armstrong - na przykład w aptekach. Na "wyższy" poziom podwieszanych sufitów przeszliśmy, gdy zaczęliśmy współpracować z "Nową Pocztą". Kierownictwo "Nowej Poczty" podjęło decyzję o zmianie formatu nowych placówek. Opracowano projekt standardowego designu, w którym używane są nie najtańsze rozwiązania podwieszanych sufitów, ale za to prezentują się one bardzo stylowo i nowocześnie. Obecnie w nowych placówkach używane są praktycznie wszystkie produkty z linii podwieszanych sufitów KRAFT - zarówno T-profile KRAFT Fortis, jak i sufity rastrowe, sufit z listwy kubicznej, panele akustyczne KRAFT WoodAcoustic. Odpowiednio do oświetlenia stosowana jest pełna gama modeli lamp KRAFT Led.

Zazwyczaj "sieciówki" starają się optymalizować koszty. Dlaczego, Pana zdaniem, "Nowa Poczta" zdecydowała się na tak radykalną zmianę designu, nie obawiając się dodatkowych kosztów?

Dla nikogo nie jest tajemnicą, że "Nowa Poczta" to jeden z flagmanów nie tylko w dziedzinie logistyki, ale także wśród przedsiębiorstw na Ukrainie ogólnie. I moim zdaniem osiągnęli takie wysokości dzięki ciągłemu rozwojowi i inwestycjom w promocję marki. Jest zrozumienie, że taka strategia z pewnością przyniesie dywidendy w przyszłości.

Jak trudno było zaczynać pracę z nowymi rodzajami podwieszanych sufitów - sufitami rastrowymi, listwą?
Nie było trudno, a raczej nietypowo. Na przykład, akustyczne płyty KRAFT WoodAcoustic są trochę cięższe niż zwykłe, więc musieliśmy wzmocnić konstrukcję, dodając dodatkowe zawieszenia. Z sufitami rastrowymi i listwą kubiczną KRAFT zaczęliśmy również pracować na kilku obiektach. Ogólnie konstrukcja jest dość zrozumiała nawet dla osób z niewielkim doświadczeniem zawodowym. A nasi specjaliści posiadają najwyższe kwalifikacje, więc nie było żadnych problemów. Nawet jeśli pojawią się jakiekolwiek pytania, zawsze wiemy, że Państwa firma nam pomoże.

A co z lampami KRAFT Led? Zostały one zaprojektowane specjalnie do podwieszanych sufitów...
Absolutnie nie ma żadnych problemów z montażem - wszystko jest jasne i zrozumiałe. Jeśli chodzi o użytkowanie w już działających oddziałach, nie ma żadnych zastrzeżeń.

Ile macie zespołów? Ile obiektów możecie jednocześnie obsługiwać?
Jeśli chodzi o "Nową Pocztę", to jednocześnie pracujemy nad 5-10 placówkami, w zależności od skomplikowania pomieszczeń. Do Nowego Roku planujemy oddać co najmniej kolejne 5 placówek (uwaga redakcji: data wywiadu - listopad 2023 r.).

Chciałbym usłyszeć Pana opinię jako profesjonalisty - jakie rodzaje podwieszanych sufitów KRAFT są najbardziej obiecujące?
Nie zastanawiałem się nad tym, ale wydaje mi się, że najbardziej poszukiwanymi rodzajami podwieszanych sufitów będą sufity listwowe i akustyczne płyty KRAFT WoodAcoustic. Mają one wiele zalet zarówno z punktu widzenia praktyki, jak i designu.

Jakie są ogólne wrażenia jako właściciela i dyrektora od współpracy z naszą firmą?
Mam bardzo pozytywne wrażenia. Jestem w pełni zadowolony z naszej współpracy - świetnie współpracowaliśmy. Informacje nie "wiszą w powietrzu", wasi menedżerowie są responsywni. Mamy wspólne grupy na messengerach, gdzie szybko dzielimy się informacjami. Brak opóźnień w dostawach. Chciałbym podziękować za naprawdę odpowiedzialne podejście menedżera, Wasyla, który pracuje z nami. Jestem bardzo zadowolony z współpracy z waszą firmą i uważam, że przed wami obiecująca przyszłość.

Aktualności

Popularne artykuły

Nowy produkt KRAFT - listwa typu "Żaluzje" (listwa płaska)

W najbliższym czasie w naszym asortymencie pojawi się nowy produkt - listwa płaska (sufit ekranowy)

Koncentryczne kręgi z liswy kubicznej na suficie? Nic skomplikowanego! (+4 zdjęcia)

Dzięki nietypowemu rozwiązaniu z okrągłymi lampami i listwowym sufitem, prostokątne pomieszczenie jest wizualnie postrzegane jako okrągłe. 

Sufit rastrowy we wnętrzu basenu prywatnego domu (+3 zdjęcia)

Rzadko można zobaczyć sufit rastrowy we wnętrzu prywatnego budynku mieszkalnego.  I postanowiliśmy przełamać ten stereotyp...

Nowoczesna przestrzeń biznesowa z sufitami KRAFT: inspiracja formą i teksturą

Jednym z kluczowych elementów wpływających na odbiór przestrzeni jest sufit. Sufity podwieszane KRAFT oferują elastyczne rozwiązania dla projektów o różnym stopniu złożoności, odpowiadając na potrzeby estetyczne i funkcjonalne.

Niezwykłe rozwiązanie projektowe z wypukłym sufitem podwieszanym (+13 zdjęć)

Fotorelacja z restauracji Chagari jest wizualną ilustracją tego, jak za pomocą podwieszanego sufitu listwowego z listwy kubicznej można stworzyć niezapomniane wnętrza sal bankietowych.

Image
Producent metalowych sufitów podwieszanych
Kraft Deckensysteme Poland
ul. Zawodzie, 24, 02-981, Warszawa, Polska

NIP 1133080990
REGON 523974763
KRS 0001008039.
office@kraftds.pl
+48 222 304 545
Pracujemy pn-pt od godziny 8 do 17